- Nästa artikel Snön borta på träden
- Föregående artikel Julstämningen är det inget fel på!
Datum & Väderstation
Måndag 22 juni (Veckonr: 26)
Namnsdag: Paulina, Paula
· Temp: 7.6°C (22:50) (min: -1.1° max: 15.6°)
· Vind: 0.0 m/s från - (max: 2.7 m/s)
· Regn: 0.00 mm, juni: 79.40 mm
· Barometer: 1025.3 hPa stadigt
· Prognos: Växlande molnighet
· Soluppgång: 03:19, nedgång: 23:06
Väderstation sänder till följande:
· Gamla vädersidan med snödjup
· WeatherLink Live (konto behövs)
· Weewx ny vädersida
· Weewx, anpassad till telefon
· WOW Met Office
· Weather Underground
· AWEKAS
Webbkameror
1. Salsfjället från Fjällbua2. Vägkamera FV221, Kåtorna3. Garage, Ollarsliden 35
4. Snödjup, Ollarsliden 35
5. Fågelbord, Ollarsliden 35
Mörksuggejakten (1:a starten)
Ölandsrundan (6:e starten)
Siljan runt (13:e starten)
Senaste kommentarer
- Pastis om Cykel och fiske
- Samuel Westling om Cykel och fiske
- Pastis om Rekordvarmt i mars
- Anders Karlsson om Rekordvarmt i mars
- Pastis om Cykel in i Norge
- Martin om Cykel in i Norge
Kategorier
Etiketter
Bergset
Canyon Grizl CF SL 7 eTap
Canyon Ultimate CF SL 9.0 Di2
Covid-19
Cykelvasan
Davis Wireless Vantage Pro2
Dyllen
Elgå
Femunden
Fjällbondegården
Fjällgutusjön
Gamla Norgevägen
Garmin Edge 800
GPS-karta
Grand Canyon AL 9.9 SL
Gravel
Grövelsjön
Halland
Internet
Intervaller
Isterfossen
Karlstad
Kurt Kinetic Road Machine InRide 3
Kåtorna
Landsvägscykel
Lövknuln
Lövåsen
MTB
Norge
Ollarsliden
Penarp
Röstvollen
Salsfjället
Siljan Runt
Skåne
Snö
Snödjup
Storsätern
Sölen
Trainer
TrainerRoad
Valdalen
Valdalsbygget
Väderstation
Öland










Hej!
Tack för trevlig läsning och vackra bilder! Tur att de finns när längtan efter vinter och Grövelsjön blir svår! Här är nämligen barmark och plusgrader. I morgon förmodligen regn.
God Jul!/Per
Fantastiska bilder! Nu drar vi ner rullgardinerna o låtsas vi är i Grövelsjön!
God Jul från en regnigt Göteborg!
Uffe & Marianne
God fortsättning på det nya året.
Tack för en trevlig nyårsafton med god mat och dryck och trevligt sällskap.
Ingrid & Ulf
Tack det samma!